×

Witaj, chcesz abyśmy do Ciebie oddzwonili jeszcze dzisiaj?

TAK
×
Potrzebujesz pomocy w wyborze produktu? Oddzwonimy za darmo w ciągu 24 godzin.
Numer telefonu jest wymaganyWpisz poprawny numer telefonuNumer jest za krótki, wpisz minimum 9 znaków

Administratorem danych jest firma Bostonsofa Paweł Seroka. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych. Zapisując się w formularzu wyrażasz potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z polityką prywatności.

Dziękujemy za skorzystanie z formularza.
Niestety nastąpił błąd, spróbuj ponownie.

Nowe konto

Dołącz do naszego newslettera aby otrzymać 5% rabatu!

Błąd. Prosimy spróbuj ponownie.

×
Nazwa użytkownika jest wymaganaNazwa jest za krótka, min. 2 znakiNazwa użytkownika jest zajęta
Hasło jest wymaganeHasło jest za krótkie, min. 6 znaków
Adres email jest wymaganyWpisz poprawny adres emailAdres email jest zarejestrowny

Wróć do logowania

Gratulacje!

Twoje konto w sklepie i-ZEN zostało utowrzone poprawnie.

Produkty
{{product.product_name}}
Brak wyników wyszukiwania dla '{{searchWeb}}'
Wyniki wyszukiwania w i-zen.pl
{{post.name}}
Brak wyników dla
{{searchWeb}}

28 dni zadowolenia

Zawsze dobrze jest mieć dodatkowy czas, aby uzyskać pełną satysfakcję z nowo zakupionego fotela do masażu. Wszystkie fotele do masażu I-ZEN są objęte polisą „28 dni zadowolenia” *.

Możesz przetestować wszystkie funkcje we własnym domu, czy biurze przez 28 dni. Jeśli fotel nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz zwrócić go do 28. dniu od zakupu. Wypełnij formularz zwrotu i wyślij go pocztą poleconą do I-ZEN. Zorganizujemy kuriera i odbierzemy go od Ciebie. Zachowaj oryginalne opakowanie, zapakuj i przygotuj fotel do transportu przed domem. Konieczne jest umieszczenie fotela do odbioru na palecie typu euro i zabezpieczenie przesyłki. Gdy fotel powróci bez uszkodzeń, otrzymasz zwrot pieniędzy z potrąceniem 300 PLN ** w ciągu 14 dni roboczych.

* Niniejsza Polityka nie dotyczy współpracy biznesowej ani klientów, którym wystawiono fakturę firmową.

** 300 PLN to koszt poniesionej opłaty kurierskiej i sprawdzenia towaru.

Wiadomość została wysłana poprawnie.

Wystąpił problem z serwerem. Prosimy spróbuj ponownie.

Zapisałeś/aś się do newslettera poprawnie