×

Witaj, chcesz abyśmy do Ciebie oddzwonili jeszcze dzisiaj?

TAK
×
Potrzebujesz pomocy w wyborze produktu? Oddzwonimy za darmo w ciągu 24 godzin.
Numer telefonu jest wymaganyWpisz poprawny numer telefonuNumer jest za krótki, wpisz minimum 9 znaków

Administratorem danych jest firma Bostonsofa Paweł Seroka. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych. Zapisując się w formularzu wyrażasz potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z polityką prywatności.

Dziękujemy za skorzystanie z formularza.
Niestety nastąpił błąd, spróbuj ponownie.

Nowe konto

Dołącz do naszego newslettera aby otrzymać 5% rabatu!

Błąd. Prosimy spróbuj ponownie.

×
Nazwa użytkownika jest wymaganaNazwa jest za krótka, min. 2 znakiNazwa użytkownika jest zajęta
Hasło jest wymaganeHasło jest za krótkie, min. 6 znaków
Adres email jest wymaganyWpisz poprawny adres emailAdres email jest zarejestrowny

Wróć do logowania

Gratulacje!

Twoje konto w sklepie i-ZEN zostało utowrzone poprawnie.

Produkty
{{product.product_name}}
Brak wyników wyszukiwania dla '{{searchWeb}}'
Wyniki wyszukiwania w i-zen.pl
{{post.name}}
Brak wyników dla
{{searchWeb}}

Wymiana

Żyjemy w erze szybkiego rozwoju zaawansowanych technologii. Celem i-ZEN jest skupienie się na najnowszej i dobrze rozwiniętej technologii sprzętu do masażu i dbającego o dobre samopoczucie. Aby mieć pewność, że nasi klienci zawsze cieszą się najbardziej innowacyjnymi fotelami masującymi, i-ZEN oferuje program „Wymiana” dla naszych lojalnych klientów.

Możesz skontaktować się z nami w ciągu 2 lat od daty zakupu, ocenimy stary fotel na podstawie Twojego filmu i zdjęć, a następnie odkupimy * fotel według ceny uzgodnionej przez obie strony. Kwota wykupu zostanie odjęta od płatności nowego fotela. Dodatkowo otrzymasz zniżkę „Lojalny klient” na swój najnowszy fotel.

* Wykup nie obejmuje żadnej faktycznej transakcji płatniczej.

Oferta „Wymiany” jest ograniczona tylko dla klientów foteli do masażu i-ZEN z kopią dowodu zakupu. „Wymiana” NIE dotyczy TYLKO odkupienia używanych produktów.

Wiadomość została wysłana poprawnie.

Wystąpił problem z serwerem. Prosimy spróbuj ponownie.

Zapisałeś/aś się do newslettera poprawnie