×

Witaj, chcesz abyśmy do Ciebie oddzwonili jeszcze dzisiaj?

TAK
×
Potrzebujesz pomocy w wyborze produktu? Oddzwonimy za darmo w ciągu 24 godzin.
Numer telefonu jest wymaganyWpisz poprawny numer telefonuNumer jest za krótki, wpisz minimum 9 znaków

Administratorem danych jest firma Bostonsofa Paweł Seroka. Dane będą przetwarzane w celach marketingowych. Zapisując się w formularzu wyrażasz potwierdzasz, że zapoznałeś/aś się z polityką prywatności.

Dziękujemy za skorzystanie z formularza.
Niestety nastąpił błąd, spróbuj ponownie.

Nowe konto

Dołącz do naszego newslettera aby otrzymać 5% rabatu!

Błąd. Prosimy spróbuj ponownie.

×
Nazwa użytkownika jest wymaganaNazwa jest za krótka, min. 2 znakiNazwa użytkownika jest zajęta
Hasło jest wymaganeHasło jest za krótkie, min. 6 znaków
Adres email jest wymaganyWpisz poprawny adres emailAdres email jest zarejestrowny

Wróć do logowania

Gratulacje!

Twoje konto w sklepie i-ZEN zostało utowrzone poprawnie.

Produkty
{{product.product_name}}
Brak wyników wyszukiwania dla '{{searchWeb}}'
Wyniki wyszukiwania w i-zen.pl
{{post.name}}
Brak wyników dla
{{searchWeb}}

Zwroty & reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem – co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: info@i-zen.pl lub wydrukuj, wypełnij i wyślij pocztą poleconą na adres: Bostonsofa, ul. Wspólna 2, 35-205 Rzeszów.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych – od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Bostonsofa, ul. Wspólna 2, 35-205 Rzeszów , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres email, lub drogą pocztową na adres: Bostonsofa/i-ZEN, ul. Wspólna 2, 35-205 Rzeszów .

Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Bostonsofa, ul. Wspólna 2, 35-205 Rzeszów

Wiadomość została wysłana poprawnie.

Wystąpił problem z serwerem. Prosimy spróbuj ponownie.

Zapisałeś/aś się do newslettera poprawnie